UK-Muscle.co.uk Forum banner
221 - 240 of 293 Posts
Kleine update over toekomstige var. die de tweede week ingaat en blij om te kunnen zeggen dat er vandaag een krachttoename voelbaar was, wat goed was. Voelde me erg opgepompt. Achterkant van een cut, dus het was fijn om te voelen. Gewoon wat eerlijke feedback van mij 👍

Ben jij de eigenaar van viogen, aangezien je in de verdediging schiet als de toekomst wordt genoemd?

Ik haat gewoon kleine idioten zoals jij die negatieve dingen moeten zeggen zonder ook maar iets te weten,
Je weet heel goed wie de eigenaar van viogen is en je weet dat ik het niet ben, jij f*cking mietje. Veel succes met de toekomst. Blijf Telegram-groepen stropen, jij sukkel. Je lijkt wanhopig door een heel forum van gratis spullen te voorzien om je naam bekend te maken.

Je weet heel goed wie de eigenaar van viogen is en je weet dat ik dat niet ben, jij fukkin mietje. Veel succes met de toekomst. Blijf Telegram-groepen stropen, jij sukkel. Je ziet er wanhopig uit door een heel forum van gratis spullen te voorzien om je naam bekend te maken.
Ik weet het niet, maat, ik weet alleen dat viogen om de een of andere reden een hekel heeft aan de toekomst en het lijkt erop dat je ook aangesloten bent, en wat is stropen? Je praat wel wat onzin, hè

Ik weet het niet, maat, ik weet alleen dat viogen om de een of andere reden een hekel heeft aan future en het lijkt erop dat je ook aangesloten bent, en wat is stropen? Je praat wel wat onzin
Ik verzeker je nu maat, ik ben niet aangesloten 😂 Ik praat geen onzin, ik heb genoeg van jullie gezien die in tele-groepen op nepaccounts gaan en al hun leden aan je eigen toevoegen 😂😂 gesprek voorbij.

Ayooo

Ik koop wat meer van Future's Tirzepatide.

Hun spullen waren perfect.

Hoewel SG net Tirzepatide aan hun productlijn heeft toegevoegd, is het redelijk dat ik Future wat zaken stuur na de gratis samples. Future had het sowieso goedkoper.

Mensen, als je de sample gear die ze je hebben gestuurd leuk vond, overweeg dan om iets van hen te kopen.

Ayooo

Ik koop meer van Future's Tirzepatide.

Hun spullen sloegen de spijker op de kop.

Hoewel SG net Tirzepatide aan hun productlijn heeft toegevoegd, is het redelijk dat ik Future wat zaken stuur na de gratis samples. Future heeft het sowieso goedkoper.

Mensen, als je de sample-gear die ze je hebben gestuurd leuk vond, overweeg dan om iets van hen te kopen.
Hoeveel heeft hij je betaald om dat te schrijven voordat hij werd verbannen?

Geef het een paar maanden, maat, en het gaat naar de klote.

Gratis spullen moeten leveren aan een siteforum vol gear-freaks is een goede tactiek voor hem om zijn geld te verdienen 😂

Ayooo

Ik koop meer van Future's Tirzepatide.

Hun spullen waren raak.

Hoewel SG net Tirzepatide aan hun productlijn heeft toegevoegd, is het redelijk dat ik Future wat zaken stuur na de gratis samples. Future heeft het sowieso goedkoper.

Mensen, als je de sample gear die ze je hebben gestuurd leuk vond, overweeg dan om iets van hen te kopen.
Chilton heeft het goedkoper en het is getest... ik zeg het maar!

Heeft zijn gratis spullen gekregen, dus moet een recensie plaatsen 😂 zou liever twee keer de prijs betalen dan die troep te gebruiken.
Het is echter geen shit. Ik zou het gewoon zeggen als het zo was, gratis of niet. Doet precies wat er op de verpakking staat.

221 - 240 of 293 Posts