UK-Muscle.co.uk Forum banner
22K views 292 replies 54 participants last post by  MikeB22  
#1 ·
Heb net 2 gratis samples gekregen van Future Pharma, Mast E 225 en MENT/TrestA50. Moet zeggen dat ik niet klaag voor gratis en eersteklas ondertekende/volgende dag levering, maar ik wil ook geen oude shit in mijn lichaam stoppen. Dus wat is het oordeel over Future Pharmaceuticals?

Over een paar weken een MENT-cyclus, maar nog geen echte MENT-cyclus gedaan (alleen een test van 3 weken om te zien hoe ik reageer, want 19Nors kunnen me mentaal pijn doen), maar ik ben wat aangekomen, waarschijnlijk vooral water, libido nam toe zoals bij mij met Tren & Decca, beetje maagproblemen zoals brandend maagzuur en indigestie maar niets ernstigs en geen mentale negatieve punten dus ik ga de sprong wagen denk ik en ervoor gaan. (Was SG die ik voor deze kleine test gebruikte)

Misschien beginnen met de Future MENT, dan SG en dan Chilton zodat ik ze alle 3 kan vergelijken. Duimen.

Hoe dan ook, wat is het oordeel over deze jongens „Future Pharmaceuticals“ dan? Iemand bloedonderzoeken of testresultaten gezien [heb gezocht maar kan niet veel vinden, de meeste berichten veranderen in gekibbel en sterven dan af lol ]

Elke input wordt gewaardeerd 👌

#160 ·
De sprong gewaagd met de anavar.
Laat het je over een paar weken weten, maar ben benieuwd naar reacties.

Beter dan Haribo.
Kan dit net zo goed als feedback thread gebruiken, dus verwacht dat je hiernaar wordt verwezen als er honderden "goed" threads beginnen te verschijnen.

#9 ·

deze thread op reddit maakt me nerveus
je hebt niet gezien hoeveel clowns hier al hun informatie over gear van Reddit halen en ongeveer 70 kg wegen met een hoog oestrogeen 😂.
je zult altijd meer threads over slechte ervaringen vinden dan over goede, omdat de meerderheid gewoon doorgaat. Een kleine zorg met een lab of drug en het eerste wat mensen nu doen is een thread aanmaken

#14 ·
SteroidsUK is een shill sub.

Als je iets positiefs zegt over bepaalde labs, krijg je ofwel tientallen reacties die je een leugenaar noemen, of je berichten worden gewoon verwijderd en je wordt verbannen.

Ik neem aan dat ze alleen negatieve opmerkingen over Future Labs toestaan.

Niet dat ik een mening heb over het product. Ik zou gewoon geen meningen vormen over labs van Reddit subs en in het bijzonder die Reddit sub.

#16 ·
SteroidsUK is een shill sub.

Als je iets positiefs zegt over bepaalde labs, krijg je ofwel tientallen reacties waarin je een leugenaar wordt genoemd, of je berichten worden gewoon verwijderd en je wordt verbannen.

Ik neem aan dat ze alleen negatieve opmerkingen over Future Labs toestaan.

Niet dat ik een mening heb over het product. Ik zou gewoon geen meningen vormen over labs van Reddit-subs en met name die Reddit-sub.
Goed punt

#24 ·
Als gebaar van goede wil zit ik halverwege een cyclus met anavar van Viogen, de laatste tube eindigt over 3 dagen. Zal overstappen op toekomstige anavar en nog 4 weken doorgaan.
Zal je ze allebei vergelijken? Hoe heb je de Viogen gevonden?

Ik begin binnenkort met de Future var en zal waarschijnlijk 75 mg per dag gebruiken. Wilde 50 mg doen, maar het is een van die keren dat ik naar @Connor776 ga luisteren.

#19 ·
AH WACHT EVEN!

Toen ik dit lab gebruikte, wist niemand ervan of zo en zeiden ze dat ik alleen labs moest gebruiken die hier werden genoemd.

Opeens weet iedereen er nu van en gebruikt het.

Dus ik was een van de eerste mensen op dit forum die het probeerde en het kocht van die man die ik in de sportschool noemde, die kaal was met een rode huid.

Het is duidelijk dat we niet kunnen zeggen waar je het koopt, maar ik herinner me dat ik vroeg of iemand wist hoe ik contact met hen kon opnemen om het rechtstreeks van hen te kopen in plaats van dat iemand het doorverkoopt voor winst.

Dus koopt iedereen het hier nu gewoon van mensen die het doorverkopen?

Hoe weet iedereen er nu opeens van?

P.S. Goed spul wel

#35 · (Edited)
AH WACHT EVEN!

Toen ik dit lab gebruikte, wist niemand ervan of iets dergelijks en zeiden ze dat je alleen labs moest gebruiken die hier genoemd werden.

Opeens weet nu iedereen ervan en gebruikt het.

Dus ik was een van de eersten op dit forum die het probeerde en kocht het van die man die ik in de sportschool noemde, die kaal was met rode huid.

Uiteraard kunnen we niet zeggen waar je het koopt, maar ik herinner me dat ik vroeg of iemand wist hoe ik contact kon opnemen om het rechtstreeks van hen te kopen in plaats van dat iemand het met winst doorverkoopt.

Dus koopt iedereen het hier nu gewoon van mensen die het doorverkopen?

Hoe weet iedereen er nu opeens van?

P.S. Goed spul wel
Inhalen, sprinkhaan! Nog niet iedereen gebruikt het. Er zijn samples verstuurd zodat mensen het kunnen proberen, zodat we zelf kunnen zien of het goed is, trek je broek niet op.

#32 ·
Krijgen we nu twee Future Labs-berichten per dag, samen met Chiron en Chilton?
Je hebt de neiging om hier rondzwervende labs te krijgen.

Ik waardeer het dat je pas een paar maanden geleden lid bent geworden, maar toen ik me voor het eerst aanmeldde, waren er eindeloze threads over Wildcat, Rohm en kort daarna Triumph.

Er is een constante productdiscussie van 2-3 labs sinds ik me voor het eerst heb aangemeld.

Een lab sluit, een ander duikt precies op het juiste moment op, een paar jongens beginnen het te gebruiken, er worden meer vragen gesteld door degenen die kochten van het lab dat sloot en voor je het weet heeft degene die net is opgedoken een paar threads per week gemaakt, samen met constante herinneringen dat de oude nog steeds bestaan.

Dit is de cyclische aard van het allemaal.

#44 ·
Ben ik de enige die nog geen toekomstige uitrusting heeft gekregen om te proberen 😔 jammer, want mijn test NPP en mast blast begint over een paar weken. 🤷🏻‍♂️
Je hebt de neiging om hier rondlopende labs te krijgen.

Ik waardeer het dat je pas een paar maanden geleden lid bent geworden, maar toen ik voor het eerst lid werd, waren er eindeloze threads over Wildcat, rohm en kort daarna triumph.

Er is een constante discussie over 2-3 labproducten sinds ik voor het eerst lid werd.

Een lab sluit, een ander duikt precies op het juiste moment op, een paar jongens beginnen het te gebruiken, er worden meer vragen gesteld door degenen die kochten van het lab dat sloot en voor je het weet heeft degene die net is opgedoken een paar threads per week gemaakt, samen met constante herinneringen dat de oude nog steeds bestaan.

Dit is de cyclische aard van het allemaal.
Ja, ik was een paar jaar lid totdat ik een tijdje stopte met trainen etc., en toen mijn wachtwoord/login voor mijn oude account kwijtraakte.
Iemand noemde dat een MOD mijn oude account mogelijk kan samenvoegen, zelfs toegang kan krijgen tot mijn oude foto's die ik graag zou willen zien, maar ik heb het eerlijk gezegd niet gevraagd of het mogelijk is.
Weten MOD's of het mogelijk is om dit hier te plaatsen...?

#51 ·
Ja, ik was een paar jaar lid totdat ik een tijdje stopte met trainen etc., en toen verloor ik mijn wachtwoord/login voor mijn oude account.
Iemand noemde dat een MOD mijn oude account kan samenvoegen, zelfs toegang kan krijgen tot mijn oude foto's die ik graag zou willen zien, maar ik heb het eerlijk gezegd niet gevraagd of het mogelijk is.
Weet een MOD of het mogelijk is om dit hier te plaatsen als ze dit zien…?
Niet zonder gebruikersnaam of e-mail.
En als je een VPN gebruikt.

Maar nee, we kunnen geen accounts samenvoegen.