UK-Muscle.co.uk Forum banner
201 - 220 of 293 Posts
Er is GEEN "oordeel" over Future labs. Gewoon het plotselinge verschijnen van veel threads erover. Zoals Chiron en Chilton.

Pseudonieme steroïdeforums zijn corrupte plaatsen met veel eigen belangen en concurrerende agenda's. We zijn geneigd subtiel te zijn in vergelijking met de yanks, maar nu krijgen we 2 of 3 threads tegelijk over vrijwel onbekende thuisbrouwers die altijd "GTG" zijn.

Er is GEEN "oordeel" over Future labs. Gewoon het plotselinge verschijnen van veel threads erover. Zoals Chiron en Chilton.

Pseudonieme steroïde forums zijn corrupte plaatsen met veel eigen belangen en concurrerende agenda's. We zijn geneigd subtiel te zijn in vergelijking met de Yankees, maar nu krijgen we 2 of 3 threads tegelijk over vrijwel onbekende thuisbrouwers die altijd "GTG" zijn.
Ik heb ze 2 jaar geleden gebruikt en gebruik ze nog steeds voor mijn cruise, dus ze zijn gtg.

Ik heb ze 2 jaar geleden gebruikt en gebruik ze nog steeds voor mijn cruise, dus ze zijn in orde.
Er is een legitiem Egyptisch farmaceutisch bedrijf en een in Londen gevestigde kopiist die 2 maanden geleden hun bedrijfsvermelding heeft ontbonden.

Een Egyptisch conglomeraat gaat je geen gratis monsters geven om een Brits webforum te spammen. Ze gebruiken Google-paginarankings.

Wilde gewoon een bericht van waardering plaatsen aan Future voor het regelen van deze twee vials om uit te proberen tijdens mijn aankomende blast. Bezorging de volgende dag & verzonden trackingcode ook. Legende. Ik kijk ernaar uit om ze te gebruiken. Zal over een paar weken updaten met feedback, in de hoop dat de oliën on point zijn!
Image

Ben net mijn goederen gaan ophalen bij Future Pharmaceuticals. Een injectieflacon van 10 mg Tirzepatide en een doosje pharma T3. Ik moest de Tirzepatide injecteren met een 23g naald omdat ik geen U100 insulinespuiten had. Ik ga 3 mg per week gebruiken en meer kopen indien nodig.

Attachments

Hij is een paar dagen bezig. Kalmeer, maat.

In b4 future var is best var ever…..
Hahaha, hij zat al op Var van Viogen, dus is gewoon overgestapt, dus wilde controleren of de volheid en pompen nog steeds behouden zijn gebleven.

Natuurlijk, als hij Future Var pas vanaf het begin was begonnen en pas 2 dagen bezig was, dan zou de vraag prematuur zijn👍🏼

Ben net mijn spullen gaan ophalen bij Future Pharmaceuticals. Een injectieflacon van 10 mg Tirzepatide en een doosje pharma T3. Ik moest de Tirzepatide prikken met een 23g omdat ik geen U100 insulinespuiten bij de hand had. Ik ga 3 mg per week gebruiken en meer kopen indien nodig.
De tirzepatide is absoluut legitiem. Ik heb helemaal geen honger. Bovendien ben ik een beetje misselijk. Als de Tirzepatide van Future Pharmaceutical legitiem is, dan zijn al hun andere producten waarschijnlijk ook legitiem.

• Like
Reactions: Futureisyours
De tirzepatide is absoluut legitiem. Ik heb helemaal geen honger. Bovendien ben ik een beetje misselijk. Als Tirzepatide van Future Pharmaceutical legitiem is, dan zijn al hun andere producten waarschijnlijk ook legitiem.
Ik heb hun Tirza ook geprobeerd en voelde me zo ziek, maar ik had geen honger, wat me hielp om weg te blijven van snacks

Ik heb daar ook Tirza geprobeerd en voelde me zo ziek, maar ik had geen honger, wat me hielp om weg te blijven van snacks
Mijn begrip is dat de misselijkheid verdwijnt naarmate je gewend raakt aan de Tirzepatide. Verhoog de dosis langzaam en de kans dat je misselijk wordt, is kleiner

De tirzepatide is absoluut legitiem. Ik heb helemaal geen honger. Bovendien ben ik een beetje misselijk. Als Tirzepatide van Future Pharmaceutical legitiem is, dan zijn al hun andere producten waarschijnlijk ook legitiem.
Je hebt gelijk, maar geen UGL homebrew Tirzepatide.
Ze worden allemaal geïmporteerd en ze plakken hun label erop.
Alleen hun oliën en tabletten moeten door een derde partij worden getest.

Chilton Tizepatide is ook geweldig, ik heb gisteren 0,5 mg gebruikt en geen misselijkheid, wat ik wel krijg met Semiglutide.
Helemaal geen honger vandaag, alleen koffie drinken. Mijn geest is scherper, wat een bonus is.

201 - 220 of 293 Posts