UK-Muscle.co.uk Forum banner
21 - 32 of 32 Posts
ja, ik was van plan om test prop en anavar te gebruiken.. maar anavar en winny zouden in halve doses zijn (40 anavar 25 winstrol)
Blijf imo bij een hogere dosis anavar, anavar heeft een studie om BF-verlies te ondersteunen.

Ik ben niet voor een combinatie van de 2, imo gebruik een dosis die werkt in plaats van een halve dosis van elk.

Blijf bij anavar in een hogere dosis imo, anavar heeft een studie om BF-verlies te ondersteunen.

Ik ben niet voor een combinatie van de 2, imo gebruik een dosis die werkt in plaats van een halve dosis van elk.
Zelfs ik was een beetje sceptisch over halve doses, ik ben zelfs een draad begonnen voor hetzelfde.. Ik blijf gewoon bij test prop 100mg om de dag en 70mg anavar ed

Komende tot de laatste 6 weken van mijn cut 200mg test 400mg tren a week ongeveer 8% lichaamsvet zou het de moeite waard zijn om masteron toe te voegen aan 300-400 mg per week of Winny aan 50mg per dag de laatste 4 weken? welke zal ik betere effecten van krijgen, aangezien ik geen ervaring heb met een van deze verbindingen en zou het veel verschil maken? Bedankt.
Winstrol blaast het uit het water in termen van droogeffect, kracht/mager weefseltoename en mg per mg potentie en waarde.

Masteron is echter milder. Hoge dosis mast is een behoorlijke krachtstack en helpt meestal hoge E2 te verminderen.

Stanozolol is waarschijnlijk de sterkste AAS die ik ooit heb gebruikt, inclusief tren! Ik nam 100 mg ED van Alpha Pharma tijdens mijn laatste kuur. Mijn kracht ging extreem snel door het dak, ik voelde me niet te stoppen, rugkrampen en acne waren een pijn, maar de massa en kracht die ik won waren ongelooflijk!

Is de rugacne erg bij Winny, want ik kreeg veel puistjes van anadrol, maar heb er nog nooit last van gehad. Anadrol was de enige die dit deed, kreeg er helemaal geen van tren, dbol, DECA test
Heb het nog nooit gehad met winstol, je **** nooit nooit zeggen, want als er iets ontstaat, kan alles het aanwakkeren als het om hormonen gaat.

Masteron heeft een goede reputatie voor acne.

Is de rugacne erg bij Winny, want ik kreeg veel puistjes van anadrol, heb nog nooit puistjes gehad, anadrol was de enige die dit deed, had er helemaal geen met tren, dbol, DECA test
Persoonlijk heb ik geen acne op mijn rug of schouders ontwikkeld, het zat rond mijn bovenste borstspieren en sleutelbeenderen, niet veel, slechts een handvol, maar ze waren verdomd groot!

21 - 32 of 32 Posts