UK-Muscle.co.uk Forum banner

Wat is je favoriete pre-workout? Ik zal je de mijne vertellen!!!

3.9K views 35 replies 18 participants last post by  Micozane  
#1 ·
Ik neem al een aantal jaren pre-workouts! Ik heb ze allemaal gehad, van de eerste creatine-drankjes met cafeïne tot de nieuwe met creatine-dmea-pomp-producten en allerlei ingrediënten die zo sterk zijn dat ze je training transformeren en nu kan ik niet trainen zonder! Hoe werden Arnold en die gasten zo opgepompt zonder pre-workout? Ze hadden zo weinig en hadden toch de beste lichamen! Sorry om af te dwalen! Nu moet ik op een paar dingen letten als ik mijn PWO kies. 1. pomp 2. Stimulerend middel 3. Hoe het voelt erna Ik heb er zoveel gehad, ik zou niet kunnen zeggen hoeveel verschillende ik heb gehad, maar ik heb de magische kogel gevonden en ik wil het jullie laten zien als je het niet weet! Nu, dit kan een beetje heftig zijn voor sommigen, dus ik zou het alleen aanraden aan mensen die meer nodig hebben dan alleen granaat of iets heel heftigs, ik zou het alleen aanraden als je veel ervaring hebt met PWO's en fit en gezond bent. Nu ga ik je het beste vertellen, maar voor de mensen die niet iets zo heftigs nodig hebben, ga ik mijn tweede gezicht toevoegen, wat geweldig is. 1. MVPRE 2. Sparta nutrition ICEE ZE GEVEN BEIDE GEWELDIGE POMPEN MAAR MVPRE GEEFT DE GOD-MODUS! Ik ben zo geschokt dat je natuurlijk of in een wedstrijd **** zijn en MVPRE **** nemen, het pompt me zo op en hoe hard ik ook train, ik moet mezelf ertoe aanzetten om weg te gaan en geen extra sets te doen die ik niet nodig heb! Daarna is er geen crash en het werkt na 5 minuten voor mij! Als dat te veel is, probeer dan ICEE, het is mijn andere favoriet en de pomp is 9/10 zo goed als MVPRE en voordat ik MVPRE toevallig vond, was dit jarenlang mijn favoriet. Sterker nog, als ik laat train of iets wil nemen dat niet zo sterk is als MVPRE, zou ik dit nog steeds nemen. Het gekke is dat ik me daarna nooit spierpijn voel, zelfs niet als ik squats doe!!! Hoe is dit legaal en is het mega slecht voor iemand om het voor elke training te nemen? Je moet het nemen om te beseffen dat het als drugs is, het heeft me elke record laten verbreken en het is vreemd dat je je opgepompt en agressief voelt voor gewichten, maar daarna kalm en niet nerveus en opgefokt! De smaak is best slecht, maar het kan me niet schelen als het een rot smaak is, het gaat in één keer naar beneden, ik ben een man, als het goed is en zijn werk doet, zal een slok niemand kwaad doen. Ik heb nog nooit een goede PWO gehad die niet smerig smaakt!!! Probeer het alsjeblieft of voeg toe wat je ervan vindt! Ik wed dat ze het snel zullen verbieden, want Jacked was goed, maar ik vond het niet zo goed voor de pomp, want dmaa veroorzaakt vasoconstrictie, dit niet, het is waanzinnig en ik sla het in voordat ze het verbieden! Enige fout is dat het als de hel klontert, maar als je een mes pakt en het rond de pot kapot maakt, is het prima! Wat is je favoriete PWO??? En heb je dit al geprobeerd???

Attachments

#5 ·
Koffie, hoewel ik het niet als een pre-workout beschouw omdat ik het gewoon drink voor de lol :) Geen fan van pre-workouts en eigenlijk heb ik er nog nooit een gebruikt.

Behalve één keer, toen een oude vriend me een pot of, moet ik zeggen, restjes gaf van, uhm, ik denk dat het een Muscletech-product was. Hoe dan ook, ik heb opgemaakt wat er nog over was, maar merkte niets ongewoons op.

Het smaakte echter wel goed in vergelijking met gewoon kraanwater (kersensmaak).

Het belangrijkste punt is echter dat als ik ze zou gebruiken, het zeker niet op regelmatige basis zou zijn. Alleen op die dagen dat je echt een extra schop onder je kont nodig hebt.

#16 ·
Toen ik in Dubai was, ontmoette ik deze enorme kerel die een professionele bodybuilder is en we begonnen rond te hangen.

Voor de sportschool was het test, geen ester. Adrol. Halo. Snelwerkende slin. En dan igf1 in de spiergroep die getraind werd. We hadden hoogstwaarschijnlijk ook een pre-workout supplement.

Ik kan me de doseringen niet herinneren, maar dit was zijn routine elke dag en hij verdient de kost met bodybuilding.

#17 ·
Wauw, dat is extreem! Ik doe alleen bodybuilding in de gouden eeuw-stijl en cycli, omdat al deze nieuwe drugs ervoor hebben gezorgd dat iedereen vroegtijdig sterft, terwijl bodybuilding gaat over gezondheid en een lang leven.
Ze zagen er beter uit, niemand zag er beter uit dan Arnold-Zane-Nebret etc., maar ze nemen extra risico's om belachelijk zwaar en groot te worden.
Als je zo groot bent dat je niet **** sprinten of functioneel **** zijn, wat is dan het nut! 300 pond wegende jongens zien er vreselijk uit en sterven vaak voor hun 40e!
Wees voorzichtig, maat, het is natuurlijk het beste om natuurlijk te zijn, maar je moet nadenken over het feit dat de jongens uit de gouden eeuw een lang, rijk leven leidden en deze nieuwe jongens tikkende tijdbommen zijn 💣

#24 ·
Ik train zelden met stims of pre-workouts. Als ik echt moe ben, neem ik tijdens de training een slokje uit een energiedrankblikje.

Pompen zijn meer dan de PWO die je gebruikt. Ik merk dat trainen als je uitgedroogd bent, resulteert in weinig tot geen pomp.

Hydratatie en glucose van veel goede koolhydraten is het ticket.

#27 ·
Als ik echt moe ben, neem ik tijdens de training een blikje energiedrank.
Hoe lang duren je sessies? Cafeïne heeft 30-45 minuten nodig om in te werken, dus het heeft niet veel zin om er tijdens je sessies aan te nippen, maat. Het is tegenwoordig allemaal een kwestie van mindset. Ik heb er al jaren geen meer gebruikt, maar ken jongens die geen sessie zonder kunnen doen, of zelfs nog vaker, wat tegenwoordig niet alleen populair maar ook humoristisch is: "Alleen beendagen" F*ck me, heb je een pre-workout nodig om een zware beensessie te doen? Waarom?