Gedachten over Sam?
Zonder twijfel zit hij aan de gear, ik zou graag willen weten hoeveel, maar ik gok dat hij dat niet zal delen.Genetische freak op gear, zeker weten.
Mensen zullen mensen kopiëren, ongeacht wat.
Lijkt een aardige kerel. Ik ben blij voor hem dat hij is opgemerkt en opgepikt (door Fouad van alle mensen) want inspanning = beloning.
Zijn training werkt duidelijk. Hij zal waarschijnlijk nu ook een plan krijgen, dus ik verwacht dat zijn lichaamsbouw zal veranderen en dat hij zal exploderen.
Ik ben de laatste persoon die commentaar geeft op iemands dieet lol! 😁
Ja, lijkt een echte kerel,Ik mag hem. Lijkt bescheiden. Zit misschien op veel spullen, hij gaat niet in op doses, dus het is niet alsof hij andere jonge mensen aanmoedigt om het te doen. Had een atletische achtergrond, dus waarschijnlijk getraind/was erg actief vanaf jonge leeftijd, wat hem een voorsprong zou hebben gegeven. De vorm is twijfelachtig bij sommige oefeningen, maar het werkt. Dieet kan schoner, maar nogmaals, het werkt. Is het duurzaam? Waarschijnlijk niet optimaal voor de gezondheid, maar zwaarlijvige mensen wegen meer, doen geen oefeningen en eten waarschijnlijk dagelijks slechter gedurende decennia.
Ik ben het 100% met je eens, er zijn veel video's etc. over hem gemaakt, verschillende die hem in een negatief daglicht plaatsen.Ik mag hem. Lijkt bescheiden. Zit misschien op veel spullen, hij gaat niet in op doses, dus het is niet alsof hij andere jonge mensen aanmoedigt om het te doen. Had een atletische achtergrond, dus waarschijnlijk getraind/was erg actief vanaf jonge leeftijd, wat hem een voorsprong zou hebben gegeven. De vorm is twijfelachtig bij sommige oefeningen, maar het werkt. Dieet kan schoner, maar nogmaals, het werkt. Is het duurzaam? Waarschijnlijk niet optimaal voor de gezondheid, maar zwaarlijvige mensen wegen meer, doen geen oefeningen en eten waarschijnlijk dagelijks slechter gedurende decennia.
Ik denk dat de hype vooral draait om zijn grootte op 21-jarige leeftijd of hoe oud hij ook is.hij is gewoon een typische grote, opgeblazen puinhoop
wat is de hype met hem?
Als je andere drugs zegt, verwijs je dan naar groei of?Voor iedereen die twijfelt of dit soort transformatie onmogelijk is zonder hulpmiddelen, ongeacht wie je bent.
Aan de andere kant zullen de meeste mensen dit soort transformatie nooit bereiken, vooral niet in die tijdspanne, ongeacht wat ze nemen.
Dus om te antwoorden;
God tier genetica
+
Ongezonde hoeveelheden steroïden en andere drugs
+
Geweldige werkethiek, trainingsintensiteit etc.
Een beetje ongezond lol. OnderstatementBescheiden aardige kerel naar mijn mening, enige probleem is dat hij soms buiten adem is als hij praat, dus zou het kunnen zijn wat hij momenteel doet of iets dergelijks wat er een beetje ongezond uitziet. Verder een topsporter 💪
nee, dat kunnen ze nietIk vind hem persoonlijk wel aardig. Hij kan echter nauwelijks ademhalen. Ik denk helemaal niet dat hij een genetische freak is. Ik zou zelfs zo ver willen gaan te zeggen dat veel mensen zo groot zouden kunnen worden met de hoeveelheid die hij gebruikt.
Wat gebruikt hij dan?Disagree. He’s on so much it’s unreal. It prob makes chase irons cycle seem mild
Hou van een beetje cakeAll this speculation. Like a grumpy bunch of old ladies chatting shyt about Margeries victoria sponge
Zou hij meer spieren hebben opgebouwd door de 28's te drukken zoals jijzelf?Kan die kerel niet uitstaan, slechtste vorm ooit, ik geloof dat hij eigenlijk niet zo traint en het als het ware voor de camera opvoert, er is geen manier om zo'n fysiek op te bouwen met dat soort vorm, ongeacht de genetica. Hij zegt in feite: "Kijk naar mij, kijk hoe groot ik ben met mijn sh.it vorm" terwijl hij in werkelijkheid, als de camera's uitstaan, waarschijnlijk wel goed traint.
Sperma vlek.Upping my anadrol today to 100 mg a day due to your negative comment
Kijk naar mijn vorm en structuur, ik doe het niet slechtHé Connor, ik voelde me vandaag een beetje depressief, maar na het zien van je foto, zelfs na 3 chemo's en een operatie, ben ik nog steeds groter dan de kerel die veel spullen gebruikt
Jammer dat het zich niet vertaalt in spiergroei en conditieIk heb een genetisch superieur metabolisme
Dat denken we allemaal zonder hem in levenden lijve te zien! 🥴Stel je voor dat je Connor in de sportschool ziet met zijn kleine vestje op de bank, terwijl hij zijn 28's bankdrukt. Je zou denken wie de fk is deze dwaze cnut, nietwaar?
Mijn meid heeft net sperma met meer potentieel dan jij van haar tieten geveegd.Het was een zware sessie, daarom zag ik er ook zo uit. Een pauze van vier weken is ook best veel, vooral als je een supersnelle stofwisseling hebt zoals ik, zoals een competitieve bodybuilder me vertelde toen ik 18-19 was. Sterker nog, de brutale kerel zei zelfs, en ik citeer: "Je maximale steroïdenpotentieel zal er ongeveer uitzien als Jason Statham" vanwege mijn hoge stofwisseling. Ik ben het eens met de hoge stofwisseling, maar ik ben het er niet mee eens dat mijn maximale steroïdenpotentieel Jason verdomme Statham is.
Ik hoop dat ze £50's als wegwerpweefsels heeft gebruiktMijn meid heeft letterlijk sperma van haar t1ts afgeveegd met meer potentieel dan jij
Ik ben het ook niet eens, je hebt VEEL spullen nodig om eruit te zien als Jason Statham of de bovenstaande problemen op te lossen, waarvan ik echt niet denk dat je het in je hebt.Er werd me door een competitieve bodybuilder verteld toen ik 18-19 was, in feite zei de brutale fu.cker en ik citeer: “je maximale werktempo potentieel zal er enigszins uitzien als Jason Statham” vanwege faggotory . Ik ben het eens met de faggotory , maar ik ben het er niet mee eens dat mijn werktempo potentieel Jason fu.cking statham is
Jason Statham was niet eens zo groot, hij was gewoon echt gespierdIk ben het er ook niet mee eens, je zou VEEL spullen nodig hebben om eruit te zien als Jason Statham of de bovenstaande problemen op te lossen, waarvan ik echt niet denk dat je het in je hebt.
Ze hadden hem zijn hoed moeten laten dragen voor zijn showHoudt iemand Sam op de hoogte? Toen dit draadje werd gepost, was hij in opkomst op YouTube en nu heeft hij ongeveer 5 miljoen abonnees, waarschijnlijk de meest bekeken bodybuilding-content ter wereld, misschien met uitzondering van Chris Bumstead. Heeft vandaag zijn IFBB Pro-kaart gewonnen op de Arnold.