regalabs.shop
Het is legaal, maatWat een stom adres rega labs? Wie zijn ze in godsnaam?
Nee, het is niet jouw wapen!Het is zijn echte winkel, iemand deed zich eerder als hem voor, dus hij vocht terug met een echte winkel. Controleer, het is het startmailadres
Ik ben er vrij zeker van dat Regal nog nooit van chatgpt heeft gehoord, laat staan zo'n bericht plaatst, helemaal niet zijn stijl. Je moet die krokodil dundee shit gebruiken om een vreemd geluid te maken om zijn aandacht op 70 mijl afstand te krijgen...Hij zei -
⚠ SCAM ALERT ⚠
We hebben meerdere impersonators ontdekt
We zijn op de hoogte geraakt van talrijke frauduleuze personen en websites die proberen zich voor te doen als Regal Labs. Deze oplichters gebruiken vergelijkbare namen, gekopieerde inhoud en valse e-mailadressen om klanten te misleiden.
✅ OFFICIËLE CONTACT
Het niet lekken op het forum
Dit is ons ENIGE officiële e-mailadres. Alle communicatie van andere e-mailadressen die beweren Regal Labs te zijn, is frauduleus.
❌ BEKENDE SCAM EMAILS
regalabs@protonmail.com FAKE
E-mails van ProtonMail-adressen zijn NIET van ons. Reageer niet of stuur geen betalingen naar deze adressen.
Ja, dat was de imitator, hij heeft een echte site gemaakt, bekijk het zelf, ook hetzelfde e-mailadresDIT IS 100% OPLICHTING
Zie hier voor de waarheid en andere threads.
Link alsjeblieftIs dit Dave of Jon die post? Of Pa Les?
Jouw persoonlijke gegevens zijn vorige week overal op pastebin en de xx-chans en Dread gelekt - zal ik er een link naartoe plaatsen of kun je zelf een dark-web zoekopdracht uitvoeren?
Ik heb het over wtf?Hopelijk zal op het in de toekomst beter doen met zijn oplichting... ontdekt in 0,00000001 seconden 😄 🤣 😂
Ja, je hebt gelijk. Dat geldt ook voor de Rega-labs
je zou het moeten weten, aangezien je al jaren bestelt, lol.Controleer het gewoon zelf, ik ben klaar met discussiëren.
heb een strooktest uitgevoerd, dezelfde bankgegevens als je de checkout op de website controleertje zou het moeten weten, aangezien je al jaren bestelt, lol.
proton mail incorrect.
Rega labs incorrect.
heel dichtbij als je stukjes van beide neemt, maat.
Geniet van je olijfolie.
Ik waag een gokje als er een foto is van mast e voor minder dan £40 - accepteren ze voedselbonnen als betaling?Deze doet me dubbel liggen.
Wil iemand kopen van een website die ik heb gevonden? Het heet shilltonlabs 😄 🤣 😂
Eindelijk iemand met verstandIk heb het een paar dagen geleden gebruikt toen regal me erover mailde, dezelfde dingen, maar dan allemaal via een website, gemaild door startmail. Vrijdag besteld, gisteren aangekomen. Plus hij voegde mast toe, dus dat is mooi en hgh
Niet volgens de huwelijksakte op Dread - Jon Blackston was een van de oplichters die die winkel hebben opgezet. Dus wie ben je? Dave, Jon of Leslie.Regal Labs is John Blackston
Dat is oud spul of nep, ziet eruit als een stockfoto.
Een stelletje clowns. Iedereen kent de score behalve deze twee mutsen.Nee, dat is echt, zo zag zijn branding er vroeger uit, ik heb hetzelfde ook.
Wil je dat ik je familiefoto, je adres van de twee broers en vader en de details van je bedrijfshuis plaats, zodat de Manc-jongens je een bezoek kunnen brengen?regalabs
Dacht hetzelfde toen advar uk opdook.Als de uitrusting legitiem was, waarom zouden ze dan niet hun eigen naam gebruiken?
Domme klootzakken denken dat mensen gisteren geboren zijn.
Hij heeft dezelfde prijslijst hier geplaatst. Vandaar dat hij verbannen is.wow hah ****erijen blijven via e-mail komen haha