Ik denk erover om in januari primo te halen voor de volgende cyclus, maar het is erg duur. Zou masteron een beter alternatief zijn? Is er een groot verschil?
Ik heb een keer 300 mg per week gedaan en daar geweldige resultaten mee behaald. Dus denk niet dat meer altijd beter is.Ik denk dat de kosten een factor zijn voor jou, dus mast?
Je hebt ook behoorlijk wat primo nodig om de voordelen te zien, dus het wordt duur.
Ik denk dat kosten een factor zijn voor jou, dus mast?
Je hebt ook behoorlijk wat primo nodig om de voordelen te zien, dus het wordt duur.
Dus geen van beide zou zo voordelig zijn voor massa-toename? Ze zouden meer voor esthetische redenen zijn, correct? Als dat het geval is, sla ik ze gewoon over.Probeer DHB, het is goedkoper dan primo en doet naar mijn mening veel beter werk bij het opbouwen van weefsel mg voor mg.
Mast zeker, maar primo zal absoluut werken voor het verkrijgen van spieren, je moet er gewoon meer van nemen dan wanneer je bijvoorbeeld nandrolon zou gebruiken, maar dat hangt ook af van waar je momenteel bent qua grootte en ervaring. 400 primo zal voor sommigen veel doen, maar ik heb 600+ nodig met een gram test om een lichte toename te bewerkstelligen!Dus geen van beide zou zo voordelig zijn voor massa-toename? Ze zouden meer voor esthetische redenen zijn, correct? Als dat het geval is, sla ik ze gewoon over.
Verklaart waarschijnlijk waarom ik me sterker voel op mast!masteron geeft meer neurologische drive
Je **** beter gewoon tren of Deca gebruiken in dat stadium.Mast is cool om er goed uit te zien. Ik geloof niet dat het veel weefsel toevoegt, ondanks wat mensen zeggen, tenzij je een domme hoeveelheid gebruikt
Zou Boldenone boven primo verkiezen voor spiergroei. Geen fan van de "lage test hoge DHT" route die plaatsvindt.