UK-Muscle.co.uk Forum banner

Primo vs. Mast.

13K views 29 replies 13 participants last post by  alexreform  
#1 ·
Ik denk erover om in januari primo te halen voor de volgende cyclus, maar het is erg duur. Zou masteron een beter alternatief zijn? Is er een groot verschil?

#23 ·
Ik denk dat de kosten een factor zijn voor jou, dus mast?

Je hebt ook behoorlijk wat primo nodig om de voordelen te zien, dus het wordt duur.
Ik heb een keer 300 mg per week gedaan en daar geweldige resultaten mee behaald. Dus denk niet dat meer altijd beter is.

Toen ik primo toevoegde, was mijn lichaamsvet laag door een goed vastgelegd dieet en trainingsroutine.

#7 ·
Ik denk dat kosten een factor zijn voor jou, dus mast?

Je hebt ook behoorlijk wat primo nodig om de voordelen te zien, dus het wordt duur.
Probeer DHB, het is goedkoper dan primo en doet naar mijn mening veel beter werk bij het opbouwen van weefsel mg voor mg.
Dus geen van beide zou zo voordelig zijn voor massa-toename? Ze zouden meer voor esthetische redenen zijn, correct? Als dat het geval is, sla ik ze gewoon over.

#11 ·
Dus geen van beide zou zo voordelig zijn voor massa-toename? Ze zouden meer voor esthetische redenen zijn, correct? Als dat het geval is, sla ik ze gewoon over.
Mast zeker, maar primo zal absoluut werken voor het verkrijgen van spieren, je moet er gewoon meer van nemen dan wanneer je bijvoorbeeld nandrolon zou gebruiken, maar dat hangt ook af van waar je momenteel bent qua grootte en ervaring. 400 primo zal voor sommigen veel doen, maar ik heb 600+ nodig met een gram test om een lichte toename te bewerkstelligen!

#12 ·
Ik kan niet met zekerheid zeggen of mast mij heeft geholpen te groeien, maar ik wil wel zeggen dat het heeft bijgedragen aan krachttoename, en het heeft zeker geholpen om bijwerkingen te verminderen.

Ik heb minder e2-bijwerkingen op 400 test met mast dan op 300 test alleen.

Ik heb echter geen bloedonderzoek laten doen, dus @covacure zou wel eens gelijk kunnen hebben wat betreft lipiden, hoewel ik ook var gebruik en dat de lipiden toch al verpest.

#13 ·
Ik hou van Primo, het zal je niet wegblazen als je Deca, Tren, Dbol, anadrol of zelfs Test in hoge doses hebt gebruikt, het zal je niet echt verbazen.

Het geeft wel een kwaliteit die ik zou omschrijven als een drogere Deca-achtige volheid.

Voor degenen onder ons die wat ouder of gezondheidsbewuster zijn, is het waarschijnlijk de go-to secundaire anabool voor milde winst, zou kunnen stellen dat Deca in een lagere dosis krachtiger zou zijn dan primo in matige hoeveelheden, dus ik denk dat het gewoon afhangt van wat je leuk vindt en waar je mee omgaat.

#14 ·
Er zijn dus gegevens op receptorniveau die expressiesnelheden aantonen, waardoor Masteron iets sterker lijkt dan Primo.
Er zijn rattenproeven die Primo A op 200% van test zetten, Mast prop op 166%.
Er zijn menselijke gegevens over Primo E die stellen dat het 2x anaboler is dan test, er zijn menselijke gegevens in masteron p die aantonen dat het anabool is, maar geen specifieke gegevens over hoeveelheden.

Ik zou zeggen dat ze op mg voor mg basis in wezen hetzelfde zijn qua eiwitexpressie.

Primo resulteert in een vollere look on cycle en waarschijnlijk meer schaalgewicht als je het gebruikt, ik neem aan dat dit de reden is waarom ratten- en menselijke gegevens, gebaseerd op die metingen, de voorkeur geven aan Primo.
Masteron geeft meer neurologische drive.
Primo is meer geneigd om daadwerkelijk oestrogeen te verstoren en daadwerkelijke lage oestrogeenproblemen te veroorzaken.

Kies degene die de minste bijwerkingen geeft als je alleen op een pure hypertrofiebasis werkt.