UK-Muscle.co.uk Forum banner
101 - 120 of 140 Posts
er is geen direct verband tussen steroĂŻden en Sepsis of het immuunsysteem om eerlijk te zijn, Sepsis ontwikkelt zich uit elke vorm van infectie en kan met succes worden behandeld als het vroeg genoeg wordt opgemerkt, helaas bootst het dingen na zoals griep, verkoudheid en in mijn geval voedselvergiftiging, dus blijft het onopgemerkt.

In hetzelfde weekend dat ik Sepsis kreeg, kwam er een vrouw binnen die het kreeg van een urineweginfectie en overleed. Ik zamelt nu geld in voor de Sepsis Awareness charity, omdat zoveel mensen geen idee hebben wat het is en het beĂŻnvloedt baby's en kleine kinderen enorm. 14.000 mensen sterven er elk jaar aan.

De transplantatie was een fluitje van een cent vergeleken met wat ik heb doorgemaakt met Sepsis, ik zou niemand of familie willen toewensen om door te maken wat ik en mijn familie hebben doorgemaakt en nog steeds doormaken.
niet per se sepsis nee, maar AAS beĂŻnvloeden het immuunsysteem via de effecten op het beenmerg en niet op een goede manier:

https://www.researchgate.net/publication/45191627_Anabolic_androgenic_steroids_effects_on_the_immune_system_A_review

"verschillende veel voorkomende AAS hebben aangetoond dat ze de lymfocytendifferentiatie en -proliferatie, de antilichaamproductie, de Natural Killer Cytotoxic-activiteit en de productie van bepaalde cytokines negatief beĂŻnvloeden, waardoor de immuunreactie wordt veranderd. Deze effecten kunnen diepgaand en langdurig zijn, afhankelijk van het doseringsschema, de soorten of combinaties van gebruikte AAS en de omvang en duur van het AAS-misbruik"

Klinkt inderdaad als een nachtmerrie en ik hoop dat je nu een pauze krijgt en terugkeert naar een normaal, ontspannen leven, maat!

Een van de hardst werkende jongens die er zijn en zijn fysiek spreekt voor zich. Maar nogmaals, er geweldig uitzien op Insta en op het podium zijn twee verschillende dingen. Laten we eens kijken hoe hij er daarboven uit zou zien.

Ja, stafylokokkeninfecties zijn meestal wat we zien als AAS-injecties verkeerd gaan. Ik weet zeker dat we allemaal, door het lezen van deze sites, heel wat injectie-abcessen hebben gezien die gedraineerd moesten worden en/of stukken vlees die in de loop der jaren verwijderd moesten worden.

Hoe dan ook, kerel, je ontkent alles zo erg dat het zinloos is om er zelfs maar over te discussiëren. Zelfs je lengte nu LOL. Tenzij je op de een of andere manier de laatste tijd ongeveer 16,5 cm bent gegroeid, ben ik zeker de langste. :)

Hoe dan ook, zoals ik al zei, veel succes met je gezondheid. Ik hoop oprecht dat je volledig herstelt.
Je bent echt een dwaas....

Bedankt voor de goede wensen

Hoe dan ook...

Denk je dat JP een profkaart krijgt? Ik hou van zijn enorme monsterlijke omvang. Ik denk echter niet dat hij een aangenaam fysiek heeft. Het zijn gewoon platen en platen spieren die op een kort frame zijn gepakt.

Ik denk ook dat zijn professionaliteit schokkend was toen hij de dummy eruit spuugde en een wedstrijd verliet. Best wel kut, IMO!

Hoe dan ook...

Denk je dat JP een pro-kaart krijgt? Ik hou van zijn enorme monsterlijke omvang. Ik denk echter niet dat hij een aangenaam lichaam heeft. Het zijn gewoon platen en platen spieren verpakt op een kort frame.

Ik denk dat zijn professionaliteit schokkend was toen hij de dummy uitspuugde en ook een wedstrijd verliet. Vrij kut IMO!
Ik denk dat het ervan afhangt of hij zijn middenrif ook in conditie kan krijgen

Discussion starter · #112 ·
Hij heeft serieuze problemen met zijn middenrif/buik, praat Jordan er ooit over op zijn site?

Ik vraag me af wat zijn mening is over 'bubble guts' die bodybuilding verpesten na de hele Phil Heath-zaak.

Milos Sarcev liet hem 100 i.e. insuline per dag gebruiken, JP zei dat dit een enorm negatief effect had op zijn middenrif.

Ik denk dat we allemaal, inclusief hijzelf, toegeven dat zijn middensectie een enorm probleem is, maar zal dit een pro-kaart tegenhouden? Ongelooflijk, als iemand pro-shows heeft gezien, heeft meer dan 50% van de open categorie problemen met de middensectie. Nu, ik mag JP, ik mag deze aanpak van training en zijn algemene advies aan anderen over drugs etc., het doet me giechelen als mensen zeggen dat hij liegt over dit en dat. Ik geloof niet dat coaches moeten doen zoals ik doe bla bla. HIJ geeft zijn eigen problemen toe, pas geleden verklaarde hij dat hij bij het gebruik van bepaalde doses het gevoel had dat hij niets meer uit hogere doses haalde dan bij andere. Ik denk niet dat hij zei dat je het niet moet doen, alleen dat hij evenveel uit 600 mg van sommige verbindingen haalde als uit 1000 mg. Ik verdedig de mega-dosering niet, maar iedereen die een elite niveau nastreeft, zal grote doses AAS en slin en GH en weet ik veel wat nog meer moeten nemen om dat niveau te bereiken.

Wat betreft het feit dat hij halverwege de show wegliep, vond ik die positie ook een beetje respectloos, aangezien hij alleen wegliep omdat hij niet zou winnen. Maar als je het omdraait en hij alleen meedoet om te winnen, '

JP heeft ongetwijfeld door de jaren heen keihard getraind en flink wat massa opgebouwd, maar hij heeft gewoon een erg blokkerig lichaam, wat echt niet mooi is om naar te kijken.

Maar dat is gewoon genetica.

101 - 120 of 140 Posts