UK-Muscle.co.uk Forum banner

Voor degenen die een hogere dosis Reta gebruiken

1.4K views 59 replies 16 participants last post by  ChiefQueef  
#1 ·
Ik weet dat sommigen hier nu 8-10 mg per week gebruiken. Voor degenen die meer dan 7,5 mg per week gebruiken, vinden jullie het effectiever in één grote dosis of verdeeld?

Ik zit in week 13 en vind 6 mg verdeeld over 2x3 mg vrijwel nutteloos qua onderdrukking in vergelijking met de eerste 6-8 weken op 2,5-5 mg. Ik had 9 mg overwogen, zijnde 3 mg ma, wo en vr, maar denk nu aan 8 mg, ofwel twee keer per week of de eenmalige dosis van 8 mg.

Ter referentie: 16,5 kg afgevallen, nog ongeveer 3-4 kg te gaan en klaar te zijn voor september.

#2 ·
In de studies bleven patiënten na 48 weken gewicht verliezen, hoewel het gewichtsverlies aan het einde minder was dan in het begin. Ik ben verrast dat u het gevoel heeft een plateau te bereiken.

• Haha
  • Like
Reactions: FastEddie and Todai
#4 ·
In de studies bleven patiënten na 48 weken gewicht verliezen, hoewel het gewichtsverlies aan het einde minder was dan in het begin. Ik ben verbaasd dat je het gevoel hebt een plateau te bereiken.
Ja, ik ben me bewust van de studies en de tijdsduur die eraan besteed is, hoe geweldig het ook is voor lipiden en het helpen van de oude lever, waarvan de mijne in een vorig leven een klap heeft gekregen, ik ben niet van plan het langdurig te gebruiken, aangezien er niet echt genoeg gegevens zijn over langdurig gebruik.

#5 ·
Na 3 maanden Reta zou je toch echt moeten zijn waar je moet zijn.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit een medicijn is dat veel positieve punten heeft, maar niet iets waarvan ik denk dat het onbeperkt genomen moet worden.

Het is mijn bedoeling om het over een paar maanden na deze cyclus te nemen om maximaal 10 - 12 weken te snijden.

Als het na een blast een keer per jaar of zo wordt gecycled, dan heb je het de tijd gegeven om weer met een lagere dosis te beginnen.

Ik neem aan dat de jouwe afkomstig is van de Chinese bron, gebaseerd op eerdere gesprekken. Ik ga de mijne over een paar weken bestellen. 10 x 5mg vials.

Het voelt zo goed om weer verbeterd te zijn na slechts een paar jaar TRT te hebben gebruikt.
Je eerste zin is een beetje overbodig als je de post leest, ik ben 3 kg verwijderd van waar ik wil zijn en bereid om het nog 4 weken te gebruiken, maximaal 6. Had ik kunnen zijn waar ik wilde zijn als ik eerder hoger was gegaan, natuurlijk had ik dat gekund, afgaande op de studies en degenen in de 8mg groep, maar dit was niet de aanpak die ik wilde.

De eerste 30mg kwam van een Britse bron, daarna probeerde ik een fles Chinese en vandaag begon ik met een Britse bron waar ik 30mg van heb, genoeg om me af te maken.

Als je bestelt bij SSA of Yura, is het financieel niet echt logisch om de 5mg vials te kopen, maar dat is aan jou.

#14 ·
Ik heb besloten dat ik het bovenstaande daadwerkelijk ga doen, omdat het een geweldig idee lijkt.

Kijk uit naar dit gebied, jongens.

Inb4 fysiek van Mr. Burns met Kerstmis.
10 mg om de 5 dagen zou zeker werken, laat ons weten hoe het gaat, hoeveel moet je nog verliezen? Ik heb genoeg reta, ik zou naar 10 mg per week kunnen gaan of zelfs om de 5 dagen zoals je zegt om me over de finish te krijgen. Stof tot nadenken

#13 ·
Ik zit op 6 mg/week.

Sinds we voor het laatst hebben gechat, is mijn eetlustonderdrukking afgenomen. Misselijkheid en braken verdwenen. Ik heb gisteravond fish and chips gegeten in een pub, het beslag verwijderd en slechts een paar frietjes en een lepel erwten, maar daarna niet onwel geworden. Ik heb ervan genoten. Heb voor de sportschool vanmiddag steak en rijst met groenten gegeten als ontbijt. Had honger, heb daar ook van genoten.

Het gewichtsverlies lijkt ook te vertragen. Ik zal zien hoe ik me voel voor de volgende injectie, maar misschien ga ik naar 8 mg/week. Ik ben eerst mijn bulkcyclus in detail aan het plannen, daarna zal ik wat berekeningen maken over de reta.

#15 ·
Ik zit op 6 mg/week.

Sinds we voor het laatst hebben gechat, is mijn eetlustonderdrukking afgenomen. Misselijkheid en braken verdwenen. Ik heb gisteravond fish and chips gegeten in een pub, het beslag verwijderd en slechts een paar frietjes en een lepel erwten, maar daarna niet onwel. Ik heb ervan genoten. Vanmorgen voor de sportschool steak en rijst met groenten gegeten als ontbijt. Had honger, heb daar ook van genoten.

Het gewichtsverlies lijkt ook te vertragen. Ik zal zien hoe ik me voel voor de volgende injectie, maar misschien ga ik naar 8 mg/week. Ik ben eerst mijn bulkcyclus in detail aan het plannen, daarna zal ik wat wiskunde toepassen op de reta.
Bijwerkingen moeten behoorlijk subjectief zijn. Neem je 6 mg in één dosis? Ik heb meer dan 6 mg genomen, maar nooit in één keer. Ik kan Chinees of friet eten en helemaal geen bijwerkingen hebben. Ik had de eerste 2 weken toen ik gehakt at, maar sindsdien gaat het goed met alle voedingsmiddelen. Ik denk dat ik de dosis zal verhogen en gewoon de cut zal afmaken, was bang voor te veel mg in één keer, dus ik zal de dosis gewoon blijven splitsen, want dat ben ik gewend en kan ik verdragen

#20 ·
Mijn vrouw gebruikt het al een paar maanden in de basisdosering (SG 2mg), is een flinke hoeveelheid kwijtgeraakt, ze weet niet zeker hoeveel precies, maar kleding past niet meer goed. Ze was ook niet echt te zwaar om mee te beginnen, ik probeer haar steeds te laten stoppen, ze zit achter deze flacon aan. Godzijdank.

Erg krachtig spul imo.

#21 ·
Ik meng me niet in de kringen waar ik dingen bespreek buiten dit forum, dus ik zou niemand hebben om een paar flesjes van te krijgen, ik houd mezelf en mijn identiteit heel apart. Mijn spullen worden naar een UPS-afhaalpunt gestuurd om te voorkomen dat mensen weten wie ik ben. Ik heb in het verleden domweg veel gratis spullen afgewezen omdat ik mijn adres niet wil geven. We zijn allemaal verschillend en ik wil gewoon die ellendige klootzak achter een verzonnen naam blijven.

Ik zou het niet kunnen verkopen of weggeven. Zoveel als ik een paar mensen ken die ik heb geprobeerd te overtuigen om glp1's te nemen die het echt nodig hebben, ik zou hun leven zo ten goede kunnen veranderen. Pussys zullen gewoon geen naald in hun buik steken, één keer per week.

Maar ik zou nooit iemand iets geven of verkopen dat ze in hun lichaam moeten injecteren.

Ik ben blij om vandaag te beginnen met het spuiten van mijn Chiron Deca 400 waarvan de fabricagedatum 6 jaar geleden was en 3 jaar geleden is verlopen. Maar ik zou het persoonlijk niet aan iemand anders geven om te gebruiken.

Weer zitten lullen.

We bewegen ons serieus in een nieuwe wereld van drugs.

Mensen nemen nog steeds clen. Het is aan hen. Maar deze Reta is geweldig, het geeft je letterlijk het gewichtsverlies en heeft meer voordelen dan nadelen.

#22 ·
Ik meng me niet in de kringen waar ik dingen bespreek buiten dit forum, dus ik zou niemand hebben om een paar flesjes van te krijgen, ik houd mezelf en mijn identiteit heel apart. mijn spullen worden naar een UPS-verzamelpunt gepost om te voorkomen dat mensen weten wie ik ben. Ik heb in het verleden domweg veel gratis spullen geweigerd omdat ik mijn adres niet wil geven. We zijn allemaal verschillend en ik wil gewoon die ellendige klootzak achter een verzonnen naam blijven.

Ik zou het niet kunnen verkopen of weggeven, hoe goed ik ook een paar mensen ken die ik heb geprobeerd te overtuigen om glp1's te nemen die het echt nodig hebben, ik zou hun leven zo ten goede kunnen veranderen. Pussys willen gewoon geen naald in hun buik steken, een keer per week.

Ik heb het gevoel dat ik ze stiekem een keer per week injecteer. (grapje) In plaats van te zien hoe ze elke dag dikker en ongezonder worden

Maar ik zou nooit iemand iets geven of verkopen dat ze in hun lichaam moeten injecteren.

Ik ben blij om vandaag te beginnen met het prikken van mijn Chiron Deca 400 waarvan de fabricagedatum 6 jaar geleden was en 3 jaar geleden is verlopen. Maar ik zou het persoonlijk niet aan iemand anders geven om te gebruiken.

Weer zitten lullen.

We bewegen ons serieus in een nieuwe wereld van drugs.

Mensen nemen nog steeds clen, het is aan hen. Maar deze Reta is geweldig, het geeft je letterlijk het gewichtsverlies en heeft meer voordelen dan nadelen.
Heel waar, ik denk dat deze familie van medicijnen de komende jaren een gamechanger zal zijn.

Met de hoeveelheid ziekte en sterfgevallen die voortkomen uit obesitas verminderd.

#32 ·
Appetijtonderdrukking neemt zeker af, ik herinner me dat ik net begon, 3 mg en ik worstelde om te eten. Zelfs 4 mg per week. Nu zit ik op 10 mg per week, verdeeld over 2 doses per week, maar kan ik nog steeds prima eten. Ik klaag niet, want ik haal mijn eiwitmacro's en het voedselgeluid is nog steeds weg, maar de eetlust kruipt terug als ik het niet opsplit.

#33 ·
Appetijtonderdrukking neemt zeker af, ik herinner me dat ik net begon, 3 mg en ik had moeite met eten. Zelfs 4 mg per week. Nu zit ik op 10 mg per week, verdeeld over 2 doses per week, maar kan nog steeds prima eten. Ik klaag niet, want ik haal mijn eiwitmacro's en het voedselgeluid is nog steeds weg, maar de eetlust komt terug als ik het niet opsplit.
Denk je dat je bij die dosis, als je bijvoorbeeld onderhoud doet, daadwerkelijk vet verbrandt? Ik denk dat ik 10 mg twee keer ga splitsen en dat zo ga gebruiken tot ik klaar ben na een week van 8 mg

#47 · (Edited)
Het is waar dat het veel beter is om de 30mg Reta vials te kopen, maar als iemand maar 5mg/week neemt, weet ik niet zeker of de gereconstitueerde Reta 6 weken kan meegaan zonder afbraak. Heeft iemand hier inzicht in?

#48 ·
Het is waar dat het veel beter is om de 30mg Reta vials te kopen, omdat het veel goedkoper is, maar als iemand maar 5mg/week neemt, weet ik niet zeker of de gereconstitueerde Reta 6 weken kan meegaan zonder afbraak. Heeft iemand hier inzicht in?

Het blijft eeuwenlang goed, elke afbraak zou minimaal zijn, zelfs bij kamertemperatuur.

#52 ·
Ik weet dat sommigen hier nu 8-10 mg per week gebruiken. Voor degenen die meer dan 7,5 mg per week gebruiken, vinden jullie het effectiever in één grote dosis of opgesplitst?

Ik zit in week 13 en vind 6 mg verdeeld over 2x3 mg vrijwel nutteloos qua onderdrukking in vergelijking met de eerste 6-8 weken op 2,5-5 mg. Ik had 9 mg overwogen, zijnde 3 mg ma, wo en vr, maar nu denk ik aan 8 mg, ofwel twee keer per week of één keer met 8 mg.

Ter referentie: 16,5 kg afgevallen, nog ongeveer 3-4 kg te gaan en voor september klaar willen zijn
Waarom in godsnaam zou je dit moeten doen?
Het beste woord dat ik kan gebruiken om dit protocol te beschrijven is “RETARDED”

#53 ·
Waarom in godsnaam zou je dit moeten doen?
Het beste woord dat ik kan gebruiken om dit protocol te beschrijven is “RETARDED”
Hoe vaak moet je geband worden voordat je beseft dat niemand om je geeft, hier of elders?

Verspilling van internetbandbreedte. Ga terug naar het wanken van je kleine pik aan CP in de kelder van je junkiemoeder met een halve blik beschimmelde Lidl-bonen. Neem ook een douche, vieze lul.

#57 ·
Iedereen weet dit natuurlijk, maar als deze kerels zoveel accounts hebben, en je hebt een e-mail nodig om nieuwe accounts aan te maken, dan is het logisch dat de heren op de een of andere manier worden ingeschakeld of gefaciliteerd door het sitebeheer of deel uitmaken van het beheer.

Of de trieste flikkers beginnen elke keer een nieuwe e-mail, wat vrij gestoord is. Hoe dan ook, het is een trieste toestand.

Goed voor het verkeer, neem ik aan.
Hij gebruikt een nieuwe e-mail en VPN, voor zover ik weet, @DLTBB kan dit bevestigen en misschien de nodige ban uitvoeren voor dit meest recente account

#59 ·
Ik weet dat sommigen hier nu 8-10 mg per week nemen. Voor degenen die meer dan 7,5 mg per week gebruiken, vinden jullie het effectiever in één grote dosis of opgesplitst?

Ik zit in week 13 en vind 6 mg verdeeld over 2x3 mg vrijwel nutteloos qua onderdrukking in vergelijking met de eerste 6-8 weken op 2,5-5 mg. Ik had 9 mg overwogen, zijnde 3 mg ma, wo en vr, maar nu denk ik aan 8 mg, ofwel twee keer per week of één keer 8 mg.

Ter referentie: 16,5 kg afgevallen, nog ongeveer 3-4 kg te pushen en voor september klaar willen zijn
Ik doe het maandag 3 mg, woensdag 3 mg, vrijdag 4 mg om het hele weekend vol te houden, het gaat nu supergoed met me, alleen de branderigheid op mijn huid gaat nog niet weg, maar weet je wat? Het maakt me niet uit, ik voel me goed!!!