UK-Muscle.co.uk Forum banner

Enclomifeen voor PCT

12K views 17 replies 9 participants last post by  Tharayman  
#1 ·
Kan ik Enclo gebruiken voor PCT na een cyclus met Anadrol en Test E?

#2 ·
Kan ik Enclo gebruiken voor PCT na een cyclus met Anadrol en Test E?
Ja, enclomifeen kan gebruikt worden in plaats van clomid, maar gebruik de helft van de dosis.

Als je maar 4 weken op cyclus bent geweest, zou ik 25 mg per dag gebruiken voor nog eens 4 weken.
Vergeet niet dat je moet wachten tot de testosteron is uitgewerkt voordat je met een PCT begint.

#3 ·
Ja, enclomifeen kan in plaats van clomid worden gebruikt, maar gebruik de helft van de dosis.

Als je pas 4 weken in de cyclus zit, zou ik 25 mg per dag gebruiken voor nog eens 4 weken.
Vergeet niet dat je moet wachten tot de testosteron is uitgewerkt voordat je met een PCT begint.
25 mg is niet te veel, van wat ik erover heb gelezen, zag ik dat 12,5 de perfecte dosis is in de meeste gevallen.

#5 ·
Enclomifeen is geweldig spul - veel beter dan nolvadex en clomid. Ik heb het vorig jaar gebruikt na een blast/cruise van 2 jaar. Ik heb het 8 weken lang gebruikt met 25 mg per dag en ben toen afgebouwd (uiteraard heb je deze duur niet nodig na een korte kuur zoals de jouwe). Ik voelde me zo goed na PCT dat ik besloot niet meer op gear te gaan! Het heeft mijn hormonen volledig in evenwicht gebracht, wat waarschijnlijk de laatste 6 of 7 jaar niet goed is geweest! Nu ik weer in evenwicht ben, wil ik het risico niet nemen om weer gear te gebruiken.

#18 ·
Enclomifeen is geweldig spul - veel beter dan nolvadex en clomid. Ik heb het vorig jaar gebruikt na een blast/cruise van 2 jaar. Ik heb het 8 weken lang gebruikt met 25 mg per dag en ben toen afgebouwd (uiteraard heb je deze duur niet nodig na een korte cyclus zoals de jouwe). Ik voelde me zo goed na PCT dat ik besloot niet meer op gear te gaan! Het heeft mijn hormonen volledig genivelleerd, wat waarschijnlijk de afgelopen 6 of 7 jaar niet goed is geweest! Nu ik weer homeostase heb gevonden, wil ik het risico niet lopen om weer gear te gebruiken.
Gebruikte je enclomifeen tijdens PCT in plaats van clomid? Je T-niveaus schoten weer omhoog, dus je hebt niet de moeite genomen om het te blijven gebruiken?

#12 ·
Wil enclomifeen proberen.
In de VS is het door de FDA goedgekeurd voor de behandeling van endometriose, dus het kan off-label worden voorgeschreven voor testosteronverhoging, zoals clomid.
In het VK en Europa lijkt het echter helemaal niet goedgekeurd te zijn, dus waarschijnlijk niet verkrijgbaar bij een apotheek met een recept. Ik heb gisteren gezocht op de MHRA- en Euro-goedkeuringssites en niets gevonden.
Jammer, want het is waarschijnlijk beter dan clomid.

#17 ·
Wil enclomifeen proberen.
In de VS is het door de FDA goedgekeurd voor de behandeling van endometriose, dus het kan off-label worden voorgeschreven voor testosteronverhoging, zoals clomid.
In het VK en Europa lijkt het echter voor helemaal niets goedgekeurd te zijn, dus waarschijnlijk niet verkrijgbaar bij een apotheek met een recept. Ik heb gisteren gezocht op de MHRA- en Euro-goedkeuringssites voor geneesmiddelen en niets gevonden.
Jammer, want het is waarschijnlijk beter dan clomid.
Het wordt in het VK alleen als onderzoekschemicaliën verkocht. Ik kan je vertellen dat het zeer effectief is op basis van mijn gebruik.