UK-Muscle.co.uk Forum banner

Chilton Labs - Pas op voor slechte batch, Test E, CLTE03

11K views 118 replies 44 participants last post by  OTC  
#1 ·
Mensen - Pas op met het kopen van Chilton Labs TEST E 300mg/ml
Flessen tonen batchnummer als CLTE03
Ik heb meerdere keren contact met hen opgenomen en er is geen klantenservice en geen antwoorden.
Ze hebben je geld en nu maakt het ze gewoon niet uit.

Er is aanzienlijke PIP van deze en griepachtige symptomen volgen tegen het einde van de dag dat je hebt geprikt.
Ik heb gesproken met een paar mensen op TikTok die dit lab actief promootten en ze zijn er vanwege dit probleem van afgestapt.
Het is echt jammer, want zoveel berichten beoordelen ze hoog, maar na het uitgeven van £ 200 aan spullen, en geen antwoorden krijgen, EN dat andere mensen dit ervaren, laat het zien dat het ze niet uitmaakt als ze eenmaal je geld hebben.

Evenzo is dit een herinnering dat je je lichaam riskeert door illegale spullen te injecteren. We weten niet wat er in dit spul zit en deze batch is duidelijk verkeerd gemengd.

Zo jammer.
Moet een nieuw lab vinden dat daadwerkelijk fatsoenlijke spullen produceert, VEILIG en zal reageren wanneer je ze nodig hebt.

#2 ·
Plaats je labresultaten, vriend. Trouwens, ik denk dat het pip-probleem van test e bij de meeste ugl's al een paar jaar bekend is. Je zult waarschijnlijk ook merken dat het batchnummer niets betekent.

Wat de klantenservice betreft, vind ik dat je zowel sis als bsi labs op amazon niet **** overtreffen. Topkwaliteit spul ook. Ik weet dit omdat het me geen pip geeft.

Bedankt voor het wijzen op de risico's van UGL, dat was me nog nooit echt opgevallen.

Het allerbeste.

#8 ·
Mensen - Pas op met het kopen van Chilton Labs TEST E 300mg/ml
Ik heb meerdere keren contact met hen opgenomen en er is geen klantenservice en geen antwoorden.

Er is aanzienlijke PIP van deze en griepachtige symptomen volgen tegen het einde van de dag dat je hebt geprikt.
Ik heb gesproken met een paar mensen op TikTok die dit lab actief promootten en ze zijn er vanwege dit probleem mee gestopt.
Het is echt jammer, want zoveel berichten beoordelen ze hoog, maar na het uitgeven van £ 200 aan spullen, en geen antwoorden krijgen, EN dat andere mensen dit ervaren, laat het zien dat het ze gewoon niet uitmaakt als ze je geld eenmaal hebben.

Evenzo is dit een herinnering dat je je lichaam riskeert door ondergrondse spullen te injecteren. We weten niet wat er in dit spul zit en deze batch is duidelijk verkeerd gemengd.

Zo jammer.
Moet een nieuw lab vinden dat daadwerkelijk fatsoenlijke spullen produceert, VEILIG en zal reageren wanneer je ze nodig hebt.
View attachment 249563
Zoals al gezegd, staat test e erom bekend dat het pip geeft, ongeacht welk lab het heeft gemaakt! Wat betreft de griepachtige symptomen, dat is gewoon testgriep, de natuurlijke reactie van je lichaam op hoog exogeen testosteron dat in je lichaam wordt geïnjecteerd! Een bestelling van £ 200 is klein, zelfs voor een puber met puistjes, dus verwacht geen speciale behandeling, zodra ik las dat je met anderen op TikTok hebt gechat, kreeg ik de neiging om je een kopstoot te geven! Slechts één ding kan ik met je eens zijn, chilton moet je op zijn minst antwoorden.

#9 ·
Alle problemen die u hebt opgesomd, kunnen te wijten zijn aan testosteron zelf, ongeacht wie het testosteron heeft geproduceerd.

Chilton is een redelijk beproefd en getest laboratorium, dus het is hoogst onwaarschijnlijk dat ze het hebben verknald.

• I Agree
Reactions: UKMAN80
#10 ·
Dit is wat er gebeurt als mensen die absoluut niets weten over de productie van steroïden, praten over de productie van steroïden.

“Ik denk dat er te veel benzylbenzoaat in zit” 😂
Nee. test e vereist heel weinig Bb. Ik denk dat de Chilton-chemicus in het verleden genoeg test e heeft gemaakt om precies te weten hoeveel hij moet gebruiken. En niemand doet er per ongeluk te veel in.
test e raws zijn shit, al tijden, over de hele linie. Elke injecteerbare stof kan griepachtige symptomen veroorzaken.

#11 ·
Evenzo is dit een herinnering dat je je lichaam riskeert door ondergronds spul te injecteren. We weten niet wat er in dit spul zit en deze batch is duidelijk verkeerd gemengd.

Zo jammer.
Ik moet een nieuw lab vinden dat daadwerkelijk fatsoenlijk spul produceert,
Hey jongens, injecteer geen UGL-spul. Ik moet nu gewoon een nieuwe UGL vinden die fatsoenlijk spul produceert 😄

#14 ·
Dus je hebt een beetje pit en voelt je alsof je griepachtige symptomen hebt lol Ik voelde me gisteren alsof ik griepachtige symptomen kreeg zonder iets te injecteren en ik voel me nu prima. Is het niet ook de tijd van het jaar? Zoals vermeld "testgriep" ook, ben je niet uitgebroken met een infectie, hè? Dus ik zie niet wat het grote probleem is!

#18 ·
Een paar grappige antwoorden en ja ja ja ik snap het. Een of andere kerel komt binnen en zegt dat het rotzooi is. Eens over de batchnummer-ding - hoewel of ugl of niet, het gebruik van batchnummers zou geruststellen, de mogelijkheid om te zeggen sorry jongens, gebruik deze batch niet. Ja, ik weet dat het nooit zal gebeuren.

Ik heb jarenlang test gebruikt zonder PIP van PharmaQ en geen testFlu.

#35 ·
Een paar grappige antwoorden en ja ja ja ik snap het. Een of andere kerel komt binnen en zegt dat het waardeloze shit is.
Eens over de batchnummer-ding - hoewel of ugl of niet, het gebruik van batchnummers zou geruststelling geven, de mogelijkheid om te zeggen sorry jongens, gebruik deze batch niet. Ja, ik weet dat het nooit zal gebeuren.

Ik heb test al jaren gebruikt met nul PIP van PharmaQ en geen testFlu.
Pharma q is shite

#21 ·
Mensen - Pas op met het kopen van Chilton labs TEST E 300mg/ml
Ze hebben je geld en nu maakt het ze gewoon niet meer uit.

Ik heb gesproken met een paar mensen op TikTok die dit lab actief promootten en ze zijn er weggegaan vanwege dit.
Het is echt jammer, want zoveel berichten beoordelen ze hoog, maar na het uitgeven van £ 200 aan spullen, en geen antwoorden krijgen, EN dat andere mensen dit ervaren, laat het zien dat het ze gewoon niet kan schelen als ze je geld hebben.

Evenzo is dit een herinnering dat je je lichaam riskeert door ondergrondse spullen te injecteren. We weten niet wat er in dit spul zit en deze batch is duidelijk verkeerd gemengd.

Zo jammer.
View attachment 249563
Ik gebruik ze AL MEER DAN 2 jaar EXCLUSIEF met orale middelen en VEEL injecteerbare middelen en heb GEEN problemen gehad met PIP of kwaliteitsproblemen. Test Enanthate STAAT BEKEND als een verbinding die gevoeliger is voor PIP in vergelijking met Test Cyp. Ik had problemen met Test Enth gekocht van een andere bekende UGL hier. Dus ofwel je bent gevoelig voor Test Enth zoals ik, of je probeert ze af te kraken met bijbedoelingen?

#27 ·
of probeer je ze neer te halen voor bijbedoelingen?
waarschijnlijk proberen ze een "nieuw flesje" te krijgen om het huidige te vervangen. of het te vervangen door iets anders, dus nu hebben ze 2x flesjes om een cyclus mee te doen voor de prijs van één. Iedereen die "geen klantenservice" rondgooit omdat ze PiP hebben, is meestal op zoek naar gratis shit. Hopelijk zet Chilton de account op de zwarte lijst en kunnen ze met facebook labs spelen.

#23 ·
Mensen - Pas op met het kopen van Chilton labs TEST E 300mg/ml

Ik heb gesproken met een paar mensen op TikTok die dit lab actief promootten en ze zijn weggegaan vanwege dit.
Het is echt jammer, want zoveel berichten beoordelen ze hoog, maar na het uitgeven van £ 200 aan spullen, en geen antwoorden krijgen, EN dat andere mensen dit ervaren, laat het zien dat het ze gewoon niet uitmaakt als ze je geld hebben.

Zo jammer.
View attachment 249563
Wat was de draagolie in je flesje?

#25 ·
OP, Test E heeft de neiging dit bij sommige mensen te doen... Het heeft imo niets te maken met de manier waarop hij het brouwt. Het is waarschijnlijk gebaseerd op de onbewerkte batch.

Je klinkt alsof je krijgt wat ik kreeg:

Test Griep symptomen, begonnen rond 12-24 uur na de injectie en duren 1 nacht, dan weg. Het is alleen met test e voor mij, en is gebeurd met Titan, Chilton etc. allemaal na 2022 onbewerkt probleem.

Het gaat ook uiteindelijk weg. Ik merkte dat het gebeurde voor de eerste 3-5 injecties, daarna was het dat.

Ik heb sindsdien geen test e meer gebruikt om deze reden, voelde me na elke injectie een dag niet lekker, wat afstotend is. Dus ik stapte over op test C en heb nog nooit testgriep ervaren. Tot 300 mg in 1 injectie.

Neem dat voor wat het waard is.

Geen idee wat de reden ervoor is, maar het heeft zeker iets te maken met test e en niet met de manier waarop hij het brouwt, want test c doet het niet.

Zijn klantenservice is echter ronduit verschrikkelijk als hij eenmaal je geld heeft. Dat was echter toen hij open was voor het publiek en begrijpelijk waarschijnlijk 1000+ willekeurige berichten per dag ontving en zelfs zelf zei dat hij zich alleen concentreert op bestel-e-mails.

Nu hij gesloten is, ga ik ervan uit dat zijn klantenservice in de komende 3-12 maanden veel beter zal zijn, zoals SG, omdat hij niet 24/7 wordt gespamd door tiktoking tieners...

#36 ·
OP, Test E heeft de neiging dit bij sommige mensen te doen... Het heeft niets te maken met de manier waarop hij het brouwt, imo. Het is waarschijnlijk gebaseerd op de onbewerkte batch.

Je klinkt alsof je krijgt wat ik kreeg:

Test Griep symptomen, begonnen rond 12-24 uur na de injectie en duurden 1 nacht, daarna weg. Het is alleen met test e voor mij, en is gebeurd met Titan, Chilton etc. allemaal na 2022 onbewerkt probleem.

Het gaat ook uiteindelijk weg. Ik merkte dat het gebeurde bij de eerste 3-5 injecties, en toen was het dat.

Ik heb sindsdien geen test e meer gebruikt om deze reden, voelde me na elke injectie een dag lang onwel, wat afstotend is. Dus ik stapte over op test C en heb nog nooit testgriep ervaren, ooit, sindsdien. Tot 300mg in 1 injectie.

Neem dat voor wat het waard is.

Geen idee wat de reden ervoor is, maar het heeft zeker iets te maken met test e en niet met de manier waarop hij het brouwt, want test c doet het niet.

Zijn klantenservice is echter verschrikkelijk zodra hij je geld heeft. Dat was echter toen hij open was voor het publiek en begrijpelijkerwijs waarschijnlijk 1000+ willekeurige berichten per dag ontving en zelfs zelf zei dat hij zich alleen concentreert op bestel-e-mails.

Nu hij gesloten is, ga ik ervan uit dat zijn klantenservice in de komende 3-12 maanden veel beter zal zijn, zoals SG, omdat hij niet 24/7 wordt gespamd door tiktoking tieners...
Grappig eigenlijk, hij biedt een geweldige prijs, maar ze willen ook een topservice. Ik ben niet verbaasd dat hij niet veel antwoordt. Ik wed dat hij op dit moment te veel klanten heeft, je **** het niet allemaal hebben, ben ik bang

#40 ·
Ik heb dezelfde batchtest en die is prima. Heb Chilton test e voor trt uitgevoerd met een voor ongeveer 2 jaar, krijg soms milde pip zoals verwacht. Wat betreft communicatie was het enige probleem dat ik ooit heb gehad korte vials en hij stuurde 2 extra uit bij de volgende bestelling gratis, altijd perfect geweest en de gear doet wat het moet doen.