Jump to content

Gymbot

Bronze
  • Content count

    224
  • Joined

  • Last visited

About Gymbot

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

898 profile views
  1. Dunno about you guys but does it worry anybody - when storing your Vials - Test E in my case .... when the temperature is 29 degrees in the kitchen for days - whether this is doing any harm to the product ?
  2. L leucine

    Very informative mate, thanks ill check-out the link you kindly provided
  3. L leucine

    Cool ... and dunno mate just heard that and creatine good for building - n of course glutamine for retention one guy on you tube video last week - called Aaron lambo - said it was his favourite n most important amino so I thought Sod it , I'll givvit a try ... Sint ever tasted anything so shite though!
  4. L leucine

    Thought was good for building muscle tissue a few bodybuikders have suggested using it
  5. L leucine

    Is this stuff supposed to be this hard to 'mix' and/or actually swallow ... without breathing-it in ?! it tastes terrible too and stinks if spilt on kitchen surface any you guys know a way of ingesting it?
  6. She's used to me going up & down in weight and I've been smashing gym 25 times a month for last 3m + dieting but if the Gainz continue they'll come a point she'll be like "are you sure that new creatine is all you take"?! ? * if I have many more sex sessions where I don't finish off too, she'll get suspicious yea
  7. Yeah cheers for that Ellis.ben proviron project on the to do list !
  8. I've had this what you two guys are describing Befire - and yea I think it's partly a mental thing - like anxiety of knowing "oh f**k I might not come" then you're kinda resigned yourself mentally to it that you're not gonna. i was thinking coz I'm an old c*nt (44) maybe it's that too. If it continues it might put me off of cycling again , however, I'm enjoying the rapid Gainz but I've never had it this much / since on the test ... I was thinking (if anything) the test would speed-up the climax. Weird things these hormones !
  9. Yea will do ive been taking .25 anastrozole as n when each 4 days or so
  10. Started first cycle 16days ago: 300 test E Pw... not the most pleasant of subjects but: apart from when I nailed the Mrs 3 days after first jab --- we've done it 3 times and each time now, my ol boy is shy to come! I weren't looking for 'staying power' ? when I started this cycle and have found it a couple of times hard to 'finish off' our sex session!!! I hope this ain't gonna continue like this! As she's pregnant and obviously ain't up for no long sex sessions ! Plus she don't know I'm cycling so she's getting a little suspicious! any you guys experienced anything like this?
  11. The only frustrating factor about having Mrs pregnant + being on cycle = potential frustration lol my mrs 6month gone ... I'm on second week of first cycle ... BAD TIMING!! She doesn't know I'm on cycle , so can't explain my libido change! i keep asking her ... "aren't women supposed to get randy deep into pregnancy "!!! ... hopefully she will soon good luck mate
  12. By the way .. are there any risks to taking 'N.o' enhancers ... I mean like citrulline/arginine etc, together with the likes of viagra and cialis?
  13. I'm around the same height & weight as you before I started training I think you'll be making a mistake heading straight to AAS before even getting another 6 month training under your belt most of us find the belly fat stubborn, and last to shift. However, it WILL go naturally. im no mr in shape but I've been lifting 29yrs. this what I would do: option A: put on size naturally/while keeping lean , each extra pound of muscle weight will burn loads extra calories and it'll gradually shift option B: go full reptile on a Keto diet and it'll blitz it away: if you're determined then ... once your lean & content & have learnt training fundamentals/your body and extra knowledge-- then do the AAS This is Defo the wisest choice, albeit boring though AND just my opinion good luck
  14. Thanx mate I'm popping .25 later I think
×